Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro prodej koncovým zákazníkům
1. Základní ustanovení
1.Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle práva České republiky, a to § 1751 a násl. a 1810 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.nupo.cz (dále je „internetový obchod“). Přiměřeně se použijí i pro úpravu práv a povinností mezi prodávajícím a fyzickou osobou podnikající, která nenakupuje za účelem prodeje třetím osobám, na kterou se však neužijí pravidla specifická pro ochranu spotřebitele a místo nich se uplatní běžná zákonná úprava.
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky i kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. Identifikační a kontrolní informace prodávajícího
1.Provozovatelem internetového obchodu www.nupo.cz a prodávajícím je společnost:
New Me Czech s.r.o.
IČO: 07890311
DIČ: CZ07890311
se sídlem: New Me Czech s.r.o., Praha 2, 120 00 zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka C309353 (dále jen „prodávající“)
2. Kontaktní údaje prodávajícího jsou:
adresa: Na Folimance 2155/15, Praha 2, 120 00
e-mail: info@nupo.cz
telefon: 722 026 831
Kontaktními údaji výslovně nejsou:
Chatové okno internetového obchodu www.nupo.com/cz; osobní zprávy, příspěvky, ani komentáře na platformách Facebook, Instagram ani jiných sociálních sítích. Tyto prostředky komunikace slouží pouze pro nezávaznou komunikaci a nejsou oficiální závaznou formou komunikace kupř. ve věcech uplatnění vad, odstoupení od smlouvy a obdobných případech.
3. Informace o hlavních vlastnostech zboží
1.Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3. Prodávající prohlašuje a kupující výslovně bere na vědomí, že prodávající nezaručuje žádné výsledky plynoucí z požívání potravin prodávaných prodávajícím. Kupující rovněž výslovně bere na vědomí, že potraviny můžou na každou osobu působit různě a není tudíž možné zaručit pozitivní výsledek užívání potravin prodávaných prodávajícím.
4. Cena zboží a náklady na dodání
1.Ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Cena je vždy uvedena jako celková cena za zboží, tedy včetně všech daní, poplatků a obdobných peněžitých plnění, s výjimkou nákladů na dopravu a nákladů na zvolený způsob platby. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, které kupující hradí vedle ceny zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s platbou za zboží dle zvoleného způsobu platby, které kupující hradí vedle ceny zboží.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak. Na jeden nákup lze uplatnit pouze jeden slevový kód/kupón
5. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1.Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám, a to svým poskytovatelům služeb (telefonním operátorům, poskytovatelům internetu apod.) dle podmínek sjednaných mezi kupujícím a jeho poskytovatelem. Prodávající neuplatňuje žádné zvýšené sazby za hovorné ani jiné způsoby komunikace.
2.Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Závaznou objednávku, která jej zavazuje k úhradě objednaného zboží, odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY“.
5. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
6. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za okamžik uzavření kupní smlouvy. Přílohou e-mailového potvrzení objednávky jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku pomocí kontaktních údajů uvedených v těchto obchodních podmínkách. Právo odstoupit od smlouvy dle podmínek níže tím není dotčeno.
7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. V případě, že kupující nesouhlasí s pozměněnou nabídkou a nebude uzavřena nová kupní smlouva, je prodávající oprávněn od původní kupní smlouvy odstoupit. O odstoupení informuje prodávající kupujícího na emailovou adresu, kterou kupující uvedl v objednávce a pokud již prodávajícímu bylo plněno, vrátí peněžní prostředky kupujícímu stejným způsobem (kupř. na stejný bankovní účet), jakým je přijal, a to bez zbytečného odkladu.
8. Objednávka na jejímž základě byla uzavřena kupní smlouva bude u prodávajícího uložena v elektronické formě po dobu trvání práv z vadného plnění. Kupujícímu není tento elektronický archiv prodávajícího přístupný.
6. Zákaznický účet
1.Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Zřízení zákaznického účtu je dobrovolné, kupující může objednávat zboží také bez registrace.
2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
7. Způsob platby, způsob a čas dodání zboží
1.Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží a platbou dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
-
-
-
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 1251933002/5500, vedený u Raiffeisenbank, a.s.; jako VS uveďte číslo vaší objednávky
- bezhotovostně platební kartou přes platební bránu Comgate
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Comgate;
- dobírkou v hotovosti při převzetí zboží
-
-
Při platbě kartou budete přepnuti na platební bránu poskytovatele společnosti ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Zde bude k dispozici několik možností:
a) platba kartou - pokud zvolíte platbu kartou, budete přesměrováni do rozhraní, kde zadejte číslo karty, datum expirace a SSC kód (na zadní straně karty). Následně potvrdíte platbu ve vašem bankovním systému.
b) platba bankovními tlačítky - zvolte příslušnou banku, přihlašte se do svého elektronického bankovnictví a platbu potvrďte
Případné dotazy k platbám můžete směřovat přímo na poskytovatele platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
2. Společně s cenou zboží je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši, jakož i případné náklady spojené se zvoleným způsobem platby ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále „kupní cenou“ kromě ceny zboží i náklady spojené s dodáním zboží a náklady spojené se zvoleným způsobem platby.
3. V případě platby dobírkou je kupní cena splatná při převzetí zboží. Pokud kupující nepřevezme doručenou objednávku, je prodávající oprávněn požadovat v souladu s porušením § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. smluvní pokutu ve výšce 250 Kč.
Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy.
Tato pokuta obsahuje:
- administrativní vyřízení objednávky, vystavení objednávky, faktury, zaúčtování faktury a zpracování DPH
- vyskladnění produktů a jejich kompletace
- zabalení do ochranného obalu a do balíčku
- cenu obalového materiálu, krabice, pásky
- poplatek (poštovné) přepravci na doručení k zákazníkovi
- poplatek (zpětné poštovné) přepravci zpět k doručovateli
- doplatek přepravci za zpracování vratky
- rozbalení a likvidace použitého obalového materiálu
- fyzické zařazení zboží zpět na skladové pozice
- administrativní zařazení produktů zpět do prodeje na eshopu
- vystavení dobropisu a jeho zaúčtování, zpracování DPH
- vystavení této upomínky, faktury za tento poplatek a jeho účetní zpracování
Zákazník bude informován telefonicky, či mu bude vystavena faktura k úhradě smluvní pokuty se splatností 14 dní. V této lhůtě může zákazník kontaktovat prodejce a požádat o opětovné doručení zboží, navýšené o 100,- Kč /původní neuhrazené poštovné/. V tomto případě je zákazník povinen zboží uhradit dopředu kartou nebo převodem na účet prodejce.
Smluvní pokuta nabývá splatnosti dnem vrácení nepřevzaté či nevyzvednuté zásilky dodavateli.
4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
5. V případě bezhotovostní platby převodem je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. Pokud v této lhůtě nesplní kupující svůj závazek úhrady kupní ceny a ostatních nákladů, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Prodávající není povinen expedovat nebo předat zboží před splněním závazku kupujícího k úhradě kupní ceny.
6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
7. Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím v objednávce;
- prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určí
9. Čas dodání zboží se může lišit dle kupujícím zvoleného dopravce a jeho kapacit. Zboží bude kupujícímu dodáno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy.
8. Odstoupení od smlouvy, případy, kdy odstoupení od smlouvy není možné a vrácení zboží
1.Kupující může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy i prostřednictvím internetového obchodu, ve lhůtě 14 dnů od doručení objednávky.
2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce:
- převezme zboží, nebo
- převezme poslední kus zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,
- převezme poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
- převezme první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
3. Kupující nemůže od smlouvy odstoupit, a tedy jeho obecné právo na odstoupení od smlouvy zaniká, pokud:
- kupující porušil zapečetěný obal zboží, neboť jde o zboží, které z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů není vhodné vrátit po porušení obalu kupujícím,
- kupující objednal zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby.
4. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít:
- Zákazník se přihlásí do svého zákaznického účtu. Pokud je objednávka v lhůtě pro vrácení zboží, je možné zvolit produkty pro vrácení z konkrétní objednávky.
- Pokud zákazník nakoupil bez registrace, pošle email na info@nupo.cz
5. Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím.
Adresa pro zaslání zboží je adresa skladu prodávajícího:
Comp Alfa s.r.o.
Průmyslová 274
Kladno 272 01
Tel.: 777 938 657
6. Kupující nese v případě odstoupení od smlouvy své náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu. Zboží může být zasláno pouze jakoukoli přepravní službou (ne Českou poštou).
7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem nebo jiným pouze v případě, že s ním bude zákazník souhlasit. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
8. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
9. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
10. Je-li vráceno zboží, ohledně kterého kupující nemůže odstoupit od smlouvy (vizte výše odst. 8.3), je prodávající oprávněn hodnotu takto znehodnoceného zboží, tedy vzniklou škodu, jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy celou kupní cenu, kterou od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
9. Práva kupujícího z vadného plnění
1.Kupující má práva z vadného plnění, zejména pokud prodávají:
- poskytne kupujícímu předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti
- neupozorní kupujícího na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují,
- ujistí kupujícího v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání;
2. Prodávající dále odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
- je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
- je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití
- je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
- věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, pokud je prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
Výše zmíněné body se nepoužijí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
3. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil, a to kupříkladu, nikoli však výlučně, nesprávným skladováním v rozporu s podmínkami uvedenými na obalu, porušením obalu výrobku nebo jiným nevhodným zacházením.
5. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
6. U zuživatelného zboží je vyznačena doba minimální trvanlivosti, popřípadě, u zuživatelného zboží, které podléhá rychlé zkáze, je vyznačena doba, po kterou lze zboží použít. Vyznačení těchto dob v souladu s § 2163 občanského zákoníku, jakož i dalších právních předpisů v oblasti veřejného práva, není převzetím zvláštní záruky za jakost ve smyslu § 2113 a násl. občanského zákoníku nad rámec standardních práv z vadného plnění. Záruka za jakost není prodávajícím poskytována.
10. Reklamace vadného plnění a průběh reklamace
1. Kupující může vytknout (reklamovat) vadu, která se na věci projeví v době 2 let od převzetí.
2. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena.
3. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat:
- dodání nové věci bez vady nebo
- opravu věci,
ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady. Ustanovení § 1923, 2106 a 2107, tedy o právech z vadného plnění pro jiné situace, než spotřebitelské smlouvy, se nepoužijí.
4. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.
5.Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s odst. 10.4.,
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
-
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.
6. Pro vytknutí vad a reklamaci napíše kupující email na info@nupo.cz s číslem objednávky a vysvětlením dané věci.
7.Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
8. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
9. Po marném uplynutí 30 dnů pro vyřízení reklamace může kupující:
- od smlouvy odstoupit, nebo
- požadovat přiměřenou slevu.
10. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Kupujícímu, který úspěšně uplatní reklamaci, náleží i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
11. Doručování
1.Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na některý kontaktních údajů uvedených v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na kontaktní údaje uvedené v jeho zákaznickém účtu, v objednávce nebo na kontaktních údajích uvedených v rámci vytknutí vad, odstoupení od smlouvy či uplatnění záruky.
12. Mimosoudní řešení sporů a státní dozor
1.K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a spotřebitelských smluv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V oblasti dodržování právních předpisů týkajících se potravinářských výrobků vykonává dozor zpravidla Státní zemědělská a potravinářská inspekce (https://www.szpi.gov.cz/).
13. Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými speciálními kodexy chování.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5. Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 30.6.2024
SOUTĚŽNÍ PRAVIDLA PRO SOUTĚŽE NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU
I. Obecná ustanovení
– Organizátorem soutěže je New Me Czech s.r.o. se sídlem Na Folimance 2155/15, Praha 2, 12000 IČ: 07890311.
– Účastníkem soutěže se stává každý účastník, který akceptuje pravidla soutěže, splňuje tyto podmínky a zašle prostřednictvím komentáře na Instagramu reakci pod soutěžní příspěvek.
– Soutěže se může zúčastnit každá fyzická osoba s doručovací adresou na území České republiky. Z účasti v soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci organizátora a osoby jim blízké.
– Organizátor nemusí uchovávat dotazy účastníků a nemá povinnost na dotazy odpovídat.
– Organizátor soutěže si vyhrazuje právo zkrátit, přerušit nebo zrušit soutěž či změnit její pravidla.
– Organizátor soutěže si vyhrazuje právo ve sporných případech rozhodnout s konečnou platností dle vlastního uvážení.
– Vstupem do soutěže se všichni účastníci zavazují dodržovat i její pravidla.
– Soutěže nejsou žádným způsobem provozovány, sponzorovány nebo spojeny s platformou Instagram nebo Facebook a tyto platformy za jejich průběh nijak neodpovídají. Informace poskytnuté v rámci soutěží nebudou této společnosti nijak zpřístupněny. Všechny dotazy, komentáře nebo stížnosti ohledně soutěží musí být adresovány organizátorovi, nikoliv Instagramu nebo Facebooku.
II. Osobnostní práva a ochrana osobních údajů
– Účastník soutěže poskytuje vložením komentáře nebo jiným podobným způsobem jako reakci na soutěžní příspěvek organizátorovi výslovný souhlas s tím, aby organizátor soutěže zpracoval jím poskytnuté osobní údaje (jméno, příjmení, uživatelské jméno a případně doručovací adresa) ve své marketingové databázi a databázích všech zpracovatelů této databáze za účelem nabízení obchodu a služeb.
– Organizátor soutěže tímto informuje každého účastníka soutěže, který poskytl v soutěži svoje osobní údaje ke zpracování dle předchozího odstavce, o jeho právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění (dále jen „zákon“), tj. zejména o tom, že poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, že účastník má právo přístupu k nim a že má právo při porušení zákona se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy, jakož i o dalších právech vyplývajících z §§ 11 a 21 tohoto zákona. Souhlas ke zpracování údajů může být za podmínek zákona kdykoliv odvolán na adrese sídla organizátora.
III. Mechanismus soutěže
– Soutěž bude probíhat vždy v období uvedeném v oznámení příslušné soutěže.
– Ze všech reakcí, které byly účastníky vloženy jako komentáře v příslušném období, vylosuje nebo na základě publikovaných kritérií vybere organizátor výherce.
– Počet výherců bude určen vždy v oznámení příslušné soutěže.
IV. Výhry a jejich předání
– Výhry v soutěži a jejich počet bude určen vždy v oznámení o příslušné soutěži.
– Každý výherce bude informován o výhře na Instagramových stránkách @nupocz nebo Facebookové soutěže na stránkách https://www.facebook.com/NupoCzech
– Výhry budou výhercům předány buď v sídle organizátora nebo budou zaslány poštou na výhercem uvedenou poštovní adresu v České republice. Při vrácení zásilky, proběhne jeden další pokus o doručení.
– Výhry nejsou soudně vymahatelné. Výhry jsou vždy uvedeny netto, po případném odvodu srážkové daně.
V. Zveřejnění pravidel
– Tato obecná, pro soutěže závazná pravidla budou zveřejněna po celou dobu trvání soutěže na webu, Facebooku nebo Instagramu organizátora